Your browser version is outdated. We recommend that you update your browser to the latest version.

Kontakt

ORGANIZATOR PUTOVANJA - Licenca OTP 55/2024 A
BANAT TOURS d.o.o. 
PREDUZEĆE ZA TURISTIČKE USLUGE I TRGOVINU NA VELIKO I MALO KIKINDA

Sedište: Trg srpskih dobrovoljaca 16, Kikinda 23300

ogranak (poslovnica turističke agencije):
Dr. Zorana Đinđića 19, KIKINDA 23300


Telefon: 0230/422-100
Mobilni: 064/6421-663
Tel./Fax: 0230/424-794

 

Licenca OTP 55/2024 A od 06.12.2024.

E-mail:banat.tours@gmail.com

PIB: 104259727     MB: 20120819 
ŠIFRA DELATNOSTI: 7911 - delatnost putničkih agencija

 

Odgovorno lice: Snežana Markovdirektor 

Osoba zadužena za prijem reklamacija:

Snežana Markov, tel. 0230/422-100, e-mail: reklamacije@banattours.co.rs

Tekući račun:

160-279433-51 Banca Intesa a.d. Beograd

Radno vreme:
Radnim danima: 09.00 – 18.00h
Subota: 09.00 - 13.00h
Nedelja: neradan dan

GARANCIJA PUTOVANJA

U skladu sa odredbama Zakona o turizmu, Organizator Banat Tours doo Kikinda poseduje garanciju putovanja za slučaj insolventnosti i naknade štete br. 470000061746 u visini od 30.000,00 evra izdata od strane osiguravajuće kuće TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD, Milutina Milankovića 7a, Novi Beograd; MB 07082428 kao i depozitu visini od 2.000,00  evra na dinarskom računu kod Banka Poštanska štedionica a.d. Beograd  200-3015260101016-48.

Garancijom putovanja kojom se za slučaj insolventnosti Organizatora putovanja obezbeđuju: 1. troškovi nužnog smeštaja, ishrane i povratka Putnika sa putovanja u mesto polaska u zemlji i inostranstvu, 2. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju, koje Organizator putovanja nije realizovao, 3. potraživanja uplaćenih sredstava Putnika u slučaju otkaza putovanja od strane Putnika, u skladu sa Opštim uslovima putovanja, 4. potraživanja razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja i za slučaj naknade štete obezbeđuje naknada štete, koja se prouzrokuje Putniku neispunjenjem, delimičnim ispunjenjem ili neurednim ispunjenjem obaveza Organizatora putovanja, koje su određene Opštim uslovima i Programom putovanja: 1. za potraživanje uplaćenih sredstava Putnika po osnovu Ugovora o turističkom putovanju koje Organizator putovanja nije realizovao i 2. za potraživanje razlike između uplaćenih sredstava po osnovu Ugovora o turističkom putovanju i sredstava sniženih srazmerno neizvršenju ili nepotpunom izvršenju usluga obuhvaćenih Programom putovanja. Period pokrića Garancije putovanja je od datuma njenog izdavanja pa do završetka turističkog putovanja, odnosno do povratka Putnika na ugovoreno odredište.

Garancija putovanja izdata od strane osiguravajuće kuće TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD po polisi broj 470000061746 ugovorena je sa trajanjem od 01.10.2024. godine, do 01.10.2025. godine. Aktivira se bez odlaganja a u roku od 14 dana od dana nastanka osiguranog slučaja pisanim putem ili telegramom na ,,TRIGLAV OSIGURANJE ADO BEOGRAD” ul. Milutina Milankovića 7a, Novi Beograd na tel. +381 113305100 ili na e-mail office@triglav.rs

Realan iznos potraživanja po korisniku  garancije putovanja može biti srazmerno snižen u slučaju da iznos potraživanja svih korisnika garancije prekoračuje ugovoren ukupan limit pokrića. Putnik svoja prava za naknadu štete ostvaruje na osnovu pravosnažne i izvršne sudske  presude, odnosno, odluke Arbitražnog suda ili drugog vansudskog rešenja potrošačkog spora, u skladu sa ovim Opštim uslovima i Zakonom. 

Pronađite nas na mapi